Alla inlägg under september 2012

Av TheGirl - 29 september 2012 20:43

Idag tänkte jag göra läxor men va med en kompis istället. Vi gick till ett ställe som de är en jobbig väg dit så när vi skulle gå tilbaka tog vi en annan väg och gick lite vilse   Hehe jag är inte bäst på att hitta... och när vi va på en åker och inte visste vart vi skulle blev jag helt flummig  

Jag har kommit på att den där killen jag försöker få kontakt med typ tror att jag är kär i honom   

Av TheGirl - 28 september 2012 23:31

Kul på musiken ska jag och några till från min klass spela en låt och jag ska spela fiol   Asså kul att dom andra spelar gitarr, bas, piano eller trummor och så kommer jag med min fiol   Men de är bara för att fiolen är mitt huvud instrument (eller vad de nu heter) Ska bli kul! Till nästa gång ska vi ha två låt förslag som vi vill spela, vi ska ju alla va överens. De är två som ska sjunga också, de ska bli skit kul!!!!!!!!!

Haha igår sjöng och dansa en kille i min paralell klass de här xD Och nu sjunger typ hela skolan på den låten  

Av TheGirl - 27 september 2012 20:08

Jag försöker få kontakt med en kille, han är väldigt tyst schysst. Jag vill bli kompis med honom men han sitter nästan bara och spelar på sin mobil   Jag har pratat lite med honom men han säger inte så mycke så de är svårt! Hu gör man när man vill bli vän med nån som inte pratar så mycke??? Första gången jag sa nåt till honom blev han chockad och lite nervös. Han har börjat kolla mycke på mig, jag vill veta vad han tänker!!!  

Hittade ingen låt som passar så de blir den här istället   


Av TheGirl - 26 september 2012 20:56

Jag trodde att va va vänner! Jag trodde att du va snäll! Jag trodde att du inte va som dom andra! Men jag hade så jävla fel!!!   Eller jag hade rätt om en sak, du är inte som dom andra, du är nästan värre!!!! Jag trodde verkligen att du inte va en som skulle slå och sparka en!!! Jag trodde att du va schysst men nu undrar jag hur fan jag tänkte!!! Jag förstår bara inte, ena sekunder va du skit schysst och andra blev du en sån som sparkas och slåss!!!   Asså jag kan inte fatta att du gjorde de!!! Jag trodde verkligen inte att du va en sån kille!!! Kommer vi nånsin bli vänner igen...

Av TheGirl - 25 september 2012 20:29

Asså jag är så himla glad!!! Varför tänker jag inte säga men glad är jag iallafall!!!!!!   Jag kan bara ställa mig upp och börja dansa och sjunga av glädje när som helst  

Jag skulle kunna börja dansa sådär nu för jag är så glad!!!  

Av TheGirl - 24 september 2012 21:58

Asså usch...idag i skolan spydde en tjej i min paralell klass så jag fick lite spya på mina byxor   Och hon spydde på en bänk men de syntes inte så mycke så en kille satte sig på bänken just där hon hade spytt och jag och några till bara skrek "NEEEEEEEJ!!!!!!!" Och han ba "vad?" vi svara "nån har spytt där, nu har du spya på dig" Då fick han typ panik och hoppa upp. Sen frågade jag killen om han hade fått nån spya på sig och han svara "de ska du väl skita i" och sen vände han sig om och gick, då såg jag att han hade värsta stora fläcken på byxorna så han gick runt med en stor jävla fläck på byxorna resten av dagen  

Av TheGirl - 23 september 2012 16:52

Äntligen började dansen    Fan va jag har längtat!!!! Men de är några på dansen som typ alla killar gillar och dom pratar HELA tiden och det är en kille i min grupp och hans kompisar va där när vi dansa och dom verkligen glodde på dom tjejerna!!!!     Ganska jobbigt för dom tar nästan all uppmärksamhet men killen inte dansgruppen kollade inte...otroligt...

Vi dansa till en låt som jag redan har lagt upp så de blir den här låten istället

Av TheGirl - 22 september 2012 21:37

Asså fan va många läxor man har! Jag hoppas jag hinner göra klart det innan de ska tillbaks till skolan   Och imorrn ska jag ha dans och kanske va med en kompis så jag har inte så mycke tid

Jag vill lära mig dansa som honom!!!!   

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Finns de mobbning på din skola?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards