Alla inlägg under november 2012

Av TheGirl - 27 november 2012 21:25

Haha idag när jag och några kompisar  stod vid skåpen sa jag "asså igår skulle jag va duktig och ta hem spanska mappen men..." Killen som har skåpet som jag tappade nyckeln i avbröt mig och sa "vadå tappade du den i nåns skåp"   Haha då började vi skratta och jag sa "nej jag tog hem engelska mappen" Haha asså han va typ bara tvungen att säga de   Men de skulle inte va så konstigt om jag tappade ner nån sak till i nåns skåp...jag har ju redan tappat ner min nyckel och spanska bok i två personers skåp och de har gått lite mindre än en termin...    Undrar va som händer nästa gång....

Så här har jag känt och jag kanske gör de nu också  

 

Av TheGirl - 26 november 2012 08:19

Jag glömde skriva de här igår så jag skriver de nu. Mojjes barn går på min dans!!! Coolt...typ   

Jag älskar dans men ibland kan de bli för mycke...  

Av TheGirl - 25 november 2012 01:27

Kul... har varit ensam hemma i snart 9 timmar   Har typ inget att göra längre... jo jag kan smsa men min mobil dör snart och jag orkar inte ladda den   Va ska man göra då...? Jag orkar inte sätta mig och göra läxor nu... och jag vill inte gå och lägga mig!

Den här låten är så fin!!!

Av TheGirl - 23 november 2012 21:45

Haha idag på biologin skulle vi se på film men typ alla höll på med mobilerna så vår lärare samlade in alla våra mobiler! Asså vi klarade oss typ inte   Nästan alla i klassen är beroende av våra mobiler! Och när jag och några till tjatade  på honom att vi skulle få tillbaka dom och han svarade "tyst" och pekade "fuck you"   De va bara på skoj men ändå   Asså fan, känslan när ens lärare pekar "fuck you" till en  

Haha hans musik är så bra!

Ps. Är sjukt ledsen över att malcolm åkte ut!!!!!! Han är ju en sån grym rappare!!!!!!!!!!!!!

Av TheGirl - 19 november 2012 19:01

Han killen som hade de skåpet där jag tappade ner min spanska bok i, han går i min slöjdgrupp och idag på slöjden sa han att jag inte va konstig   Fatta! Och de är typ han jag har varit konstgast mot!!!    Det är nog ett bevis på att jag inte är konstig!

Dom som har gjort den här har gjort en dum parody av EMINEM men den här ganska bra

Av TheGirl - 17 november 2012 21:37

Hmm... känskan när man chattar med två som har varit ihop med varandra och chattar om två helt olika saker   Den ena snackar jag kärlek och killar och sånt med och med den andra snackar jag bowling... lite skillnad   Haha asså dom är helt olika när man chattar med dom   Och han som jag snackar om bowling är verkligen schysstare än jag trodde  

I think I´m in love   (I låten)

Av TheGirl - 16 november 2012 18:51

Haha asså killen som hade min spanska skrivbok i sitt skåp måste tycka att jag är helt knäpp eller galen För idag när han kom till skolan så ställde jag mig och luta mot skåpen bredvid hans och när han öppna skåpet såg jag min bok så jag tog den, kolla upp på honom och så tack men jag sa tack väldigt tyst så jag tror inte att han hörde och enligt min kompis så kollade han konstigt efter mig när jag gick tillbaka till mitt skåp och han blev typ förvirrad men jag förstår honom de skulle jag också bli om nån gjorde så mot mig (eller hur man nu säger de)  

Haha jag älskar verkligen rapplåtar!!!!

Av TheGirl - 15 november 2012 16:00

Japp nu tappade jag en sak i ett skåp igen... men den här gången va de min skrivbok i spanska och killen som jag tappade min nyckel i hans skåp skrämde mig och sa att han skulle släppa ner min bok i en annan killes skåp och när de va ungefär en cm kvar så fick jag tag i den och så tappade jag den  Och med min vanliga otur så just idag så va han inte i skolan... han va på begravining så jag skriver de här till honom. Jag är så ledsen för han/hon som dog!   men jag skulöle va glad om du kom till skolan imorrn.

Han är faktisk ganska gullig!  

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Finns de mobbning på din skola?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards