Alla inlägg under oktober 2012

Av TheGirl - 30 oktober 2012 21:51

Jag äger ju verkligen på att vara klantig!  

1. Jag tappade nyckeln i en killes skåp.

2. Jag spillde cola på min mobil.

3. När jag va på en bowling sak där man fick testa nåt klot så tappade jag klotet minst 5 gånger.

4. I skolan la jag min penna och sudd i tröjfickan och glömde bort de så jag trodde att jag hade glömt kvar de i skåpet så jag gick tillbaks till skåpet.

Visst är jag duktig   Men va är livet utan klantiga och "roliga" misstag   

Av TheGirl - 28 oktober 2012 18:37

Nu är bowlingmatchen slut och mitt lag förlora men de va skit kuuuuuul!!!!   Vi spelade mot några som jag träffatde i somras och de va jätte kul att träffa dom igen!!     Jag hade nästan glömt hur roliga dom va  

Just nu sitter jag och väntar på att en kompias ska komma. Hon ska sova över och de ska bli kul  

Älskar hiohop!!!  

Av TheGirl - 28 oktober 2012 13:34

Idag är de bowling match! De ska bli så kul!!! Hoppas mitt lag vinner! Jag är så taggad!!!  

Jag har också skickat nåt till mitt ex, jag gillar liksom fortfarande honom och gjorde ett misstag när jag gjorde slut! Får bara hoppas att han svarar...  

Av TheGirl - 27 oktober 2012 21:29

Om man kunde få pris i klantighet så skulle jag nog vinna. Kommer ni ihåg att för några veckor sen så tappade jag min skåp nyckel i en killes skåp  Jaja men nu spillde jag cola på min mobil! Som tur så klarade sig mobilen   Känner mig sjukt klumpig!!! Undrar vad som händer nästa gång... eller det vågar jag inte ens tänka på  

Jag vet att jag lagt upp den här förut men de här är typ orginalet   

Av TheGirl - 26 oktober 2012 23:26

Snart är höstlovet slut och jag har nästan bara suttit vid datan men jag har vart i stan också lite men mest suttit vid datan och lyssnat på musik   I helgen har jag bowlingmatch, det ska bli kul! Äntligen nåt att göra som inte är att sitta vid datan eller gå på stan 

Bara för att jag har tråkigt nu så skriver jag att jag ÄLSKAR Eminem!!!  Asså hans musik och jag tycker han är cool   Jag har ingen såndär kändis crush på honom. Jag vet att många tjejer älskar One Direction och Justin Bieber men jag älskar Eminem, jag vet att han inte är så snygg eller ung som dom men han är mycke bättre!(tycker jag) Om han nån gång kommer till Sverige MÅSTE jag se honom!!! 

Men kom igen, jag kan inte va den enda tjejen som tycker att Eminem är bättre än One Direction och Justin Bieber  Två av mina närmsta vänner älskar dom eller om jag säger så här, en av dom är en directioner och den andra är beliber och så kommer jag där och älskar Eminem, de är lite kul  

Jag älskar den här låten med honom!  


Av TheGirl - 22 oktober 2012 13:01

Nu har jag höstlov och det enda jag har gjort i helgen är typ att sitta vid datan. Känns som jag inte har nåt liv, känns som jag är värsta tjejen som bara hej jag är tjejen with no life   Jag har inget att göra i veckan, allt som jag går på har lov på höstlovet (eller hur man nu förklarar de) förutom fotbollen men jag vet inte vilka dagar vi har träning och jag vill inte sitta och plugga spanska och räkna matte hela veckan. Så vad ska jag göra, jag blir galen   

Musiken brukar ofta rädda mig  

Av TheGirl - 20 oktober 2012 15:54

...kommer ni ihåg killen som jag va ihop med...efter jag hade träffat honom på båten kände jag precis så här

Av TheGirl - 16 oktober 2012 22:02

Haha tack för de, en av mina kompisar har börjat kalla mig för Amor   Kul va. Asså Amor är ju kärleksguden och jag har glömt bort varför hon börja kalla mig de från början men den här gången vet jag varför   Haha allt jag behöver nu är bara några pilar och en blöja   Sen är de bara att para ihop alla dom som är kära   

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Finns de mobbning på din skola?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards